Systems: diese Messe zerstört sich selbst in 3, 2, 1

October 23, 2008 at 7:21 pm Leave a comment

Und wenn ich keine Ahnung von Marketing hätte… sogar dann wäre mir klar, dass dieses Vorgehen einfach nur DUMM ist.

Stellen Sie sich vor, Sie haben x Tausend Euronen in einen Messeauftritt investiert. Alles gegeben. Ihre Mitarbeitenden haben neben dem täglichen Gewusel Zeit in Vorbereitungen investiert. Jetzt läuft die Messe (ja, ja, ich weiss schon, Messen liefen früher, als eh alles besser war, besser), und was macht der Messeveranstalter? Er informiert schon mal vorsorglich, dass dies übrigens die letzte Durchführung der Messe war, sie findet schlicht und einfach nicht mehr statt. Das nenn ich mal gutes Timing, how stupid can you get? Ham die ein paar Mass Bier intus gehabt am Oktoberfest oder wie?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Trends in E-Commerce Palm with new OS

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


What is m o r p h e m ?

An open an shared blog to inform and comment on current digital trends one should stumble over. Be part of it, join the authors by contacting harald@taglinger.de______________ m o r p h e m informiert und kommentiert aktuelle digitale trends. Mitmachen? harald@taglinger.de kontakten.

Additionally via Twitter

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Feeds


%d bloggers like this: